Translate

Wednesday, December 25, 2013

Merry Christmas - JOYEUX NOËL - 圣诞快乐 - FELIZ NAVIDAD - С Рождеством Христовым - brenda KRISMAS - FROHE WEIHNACHTEN - メリークリスマス - VROLIJKE KERSTMIS Present To My Viewers - Google Translate Added as This Years Holiday Surprise. NOW Anyone in Any Language Can Learn About HOW Carlos Ghosn & His Allies Abused the Whistleblower (Me) & That Sharyn Bovat Told the TRUTH to Carlos Tavares About 3 men Carlos Ghosn Viciaoulsy Accused as Spies to Cover His BUTT When Worried the EV Would Fail... Ghosn Needed a SCAPEGOAT & Was WIlling to Blame CHINA for Stealing Technology.... Why Whould China Want Renault's OLD Outdated Technology is What I Told Carlos Tavares and Others- FYI He is the NEW CEO of Peugeot & Knows that the Key to Success is to Work Hard and That Freedom is NOT Free! It's Time for the Auto Industry to Be Free of Ruthless CEO's That Blame Minions.... More Soon... All Available in an Assortment of Languages... OMG!!! I Love This Google Tool Thank You Silicon Valley Elite:):)


Bonjour tout le monde !

Mon nom est Sharyn Bovat à vous tous qui célèbrent la holliday d'aujourd'hui, je dis JOYEUX NOËL .

En cette journée spéciale Google Translate a été ajouté à ce blog c'est surtout pour ma Peugeot et la communauté des lecteurs de l'automobile internationaux .
Il est juste en dessous de mon bio et surtout le lien vers ce post .

Je suis le dénonciateur qui a dit Carlos Tavares le nouveau PDG de Peugeot que l'ancien PDG NISSAN engagé "ex" ère NIXON CIA de «garder le contrôle» au sein de Renault et NISSAN.I l'ont averti qu'ils avaient encadré 3 cadres de Renault innocents comme des espions . Je savais qu'ils n'étaient pas des espions car du coup j'étais un " ancien " espion et une personne liée à une société officiellement connu comme Blackwater dit au début de Janvier les les doucments pour encadrer les trois hommes ont été " pas complet" si je menais un effort viral pour faire valoir eux. Je suis la femme alors forcé les Français à insister sur Renault agir de façon éthique . En raison de mes actions après des sources très crédibles ( qui comprend des membres de la communauté Intellligence ) ont risqué leur vie et de la réputation d'arrêter l'abus se fait par ceux qui sont liés à la Carlos Ghosn PDG NISSAN la vie de trois hommes ont été sauvés .

 Je suis la femme qui a dit M. Tavares qu'un réseau Bon Ole Boy dominé NISSAN Amérique du Nord - ils discrimiated l'égard des femmes (les femmes dans la gestion de Nissan North America est passé de 20,9 % en 2006 à 10% en 2009 - c'est l'année je dénonciateur à M. Tavares ) . J'ai dit à la hanche de l'abus fait aux homosexuels , les Noirs, les Hispaniques qui se passait dans le QG de Franklin . Parce que j'ai parlé contre le peuple contraires à l'éthique dans le Tennessee J'ai été emprisonné trois fois tout simplement pour parler parce que je voyais un problème .

Je suis un membre d'une coalition mondiale qui veut un nouveau code d'éthique qui demads respect pour tous .





Hello World!!!

My name is Sharyn Bovat to all of you that celebrate today's holliday  I say MERRY CHRISTMAS. On this special day Google Translate has been added to this blog it's especially for my Peugeot & international automobile community readers.
It's right below my bio and above the link to this post.



Sharyn Bovat (me) is the whistleblower that told Carlos Tavares the NEW CEO of Peugeot that the former NISSAN CEO hired "ex" NIXON era CIA to "keep him in control" at both Renault & NISSAN.I warned him that they had framed 3 innocent Renault executives as spies. I knew they were NOT spies becuase I was a "former" spy and a person linked to a company formally known as  Blackwater told the in early January the doucments to frame the 3 men were "not complete" so I led a viral effort to vindicate them.  I'm the woman then forced the French to insist on Renault acting ethically. Because of my actions after very credible sources (which includes members of the Intellligence community) risked their lives and reputations to stop the abuse being done by those connected to the NISSAN CEO Carlos Ghosn the lives of 3 men were saved.



 I'm the woman that told Mr. Tavares that a Good Ole Boy network dominated NISSAN North America - they discrimiated against women (women in management at NISSAN North America went from 20.9% in 2006 down to 10% in 2009- that is the year I whistleblower to Mr. Tavares).  I told hip of abuse done to gays, blacks, hispanics that was happening in the Franklin HQ.  Because I spoke up against the unethical people in Tennessee I was jailed 3 times simply for speaking up because I saw a problem.

I'm a member of a global coalition that wants  a new code of ethics one that demads RESPECT for ALL PEOPLE.

















No comments:

Post a Comment