Translate

Thursday, April 11, 2013

My Goal is to Make NISSAN a Trivia Question. A Company That Terrorizes a Whistleblower is NO GOOD to Society. I Told the TRUTH. People Reached Out to Me -Said Change Would Happen But it Did NOT. NISSAN Kept Bullying Me and Worse They Kept the FRAUD Going. NISSAN Hurts America.


Mon but est de faire NISSAN une question Trivia. Une société qui terrorise une dénonciation n'est pas bon pour la société. J'ai dit la vérité. Les gens tendu la main à moi-Said changement se passerait-il mais il n'a pas. NISSAN gardé l'intimidation et moi Pire ils ont gardé la fraude touchant. NISSAN Hurts Amérique.

私の目標は、日産トリビアの質問にすることです。公益通報をterrorizes当社は、社会への良いはNO。私は真実を語った。人々が手を差し伸べ変化が起こるだろうと私 - と言ったが、それはしませんでした。日産では、彼らは詐欺がやってこMeと悪いことをいじめケプト。日産はアメリカを傷つけます。


Put on YOUR Seat Belts.... Good Ole Boys.... Its TIme YOU Respect America!!!

----------元のメッセージ-----
から:sharynbovat@aol.com
へ:c-tavares@mail.nissan.co.jp
送信日時:火、2010年2月16日16:40

タバレス氏

*****************
昨年私が日産本社でのEVについての質問には言いました、そして車は "重要でない"と "アメリカは望んでいませんでした
電気自動車 "

?なぜアメリカのお金を取る?

EV "Zelchに北米の"よいオーレ男の子 "経営陣のコミットメント!

私は彼に話を取得するにはVP(純粋に私は北米でEVに "信じ"知ってい​​た唯一の)おかしいと呼ばれる後の6月では、私は、このウェブサイトを始め、私は言葉を口に出すことでしたどのようにやる気を示すために、電話で私はそれが彼の "いとこ"と緊急だと彼のアシスタントを教えてくれました。私は私のウェブサイトを見て彼に尋ねた。私は人々がミスタータバレスを失敗したいと思い、私は私の電子メールに神経質になっていた彼に告げた。それから彼は私が彼のいとこ "ではない"と言っていた。 OMG!どのように私はこれを説明しますか?それは文化的な障壁だった、まだ私は、問題の教えを続けており、私はメッセージが通過したと思う。ものの外見から、私の "いとこ"はラブリー葉で "良い"仕事をしている。

日産のEVは、(私はHRにリストを手渡すためにしようとしたが、静かに誰もがそれを望んでいない記録である私は "覚えていない"ことを選択した多くの他のアイテムを(いくつかの大きな)を持って...どのように何回も私を持っている私の高額アイテムだったそれは最後の9ヶ月で言ったか?)

今、私は今日のEVへのコミットメントの欠如について話すことができると感じています。それは私の "内なる信念"であるので、その管理は、北米日産会社に変更されました。それがいない場合は、実際に私は悲嘆になると思います。日産は今、私は管理が変更されたと信じてそれほど2億のためにそれをやっている。誰も正式に教えてくれませんでした。

記録のために。マーク·スタウトが私に電話をしていた場合、私は彼に話さないだろう。私は他の国に行った(第三世界)以降、汚職と拷問のような犯罪で起訴された人々に会ってきた。彼らのように、彼は非人道的な方法で人々を治療する "楽しむ"ために本能的に私は、同じカテゴリに彼を置いた。彼は私に親切だったかもしれない。代わりに、彼は私を恐怖に陥れることを選び、他の人が私は、この地域では "歓迎しない"を感じさせる巻き込まれた。私も私に言って呼び出した "私の死体が発見される可能性はありますどこに。"

?なぜマーク·スタウトは非人道的だったのですか?

回答:私はタバレスが言ったので。


---------- Original Message -----
De: sharynbovat@aol.com
Pour: c-tavares@mail.nissan.co.jp
Sent: Tue, 16 février 2010 4:40 pm

M. Tavares

*****************
L'année dernière, j'ai posé des questions à propos de l'EV au QG NISSAN Told et la voiture n'était «pas important» et «l'Amérique ne veut pas que le
voiture électrique "

? pourquoi prendre l'argent de l'Amérique?

En Amérique du Nord "Good Ole Boy" Managements 'engagement à l'EV "Zelch!

Pour vous montrer comment j'ai été motivé à faire passer le mot, En Juin, j'ai commencé ce site après que j'ai appelé le vice-président (le seul qui vraiment que je savais "foi" dans l'EV à l'Amérique du Nord) Drôle de lui faire parler moi au téléphone, je dit à son assistant que c'est son «cousin» et une urgence. Je lui ai demandé de regarder mon site. Je lui ai dit que je voulais que les gens Fail Tavares M. et j'étais nerveux au sujet de mes e-mails. Puis il m'a dit que j'étais "pas" de son cousin. OMG! Comment puis-je expliquer cela? Il était une barrière culturelle, mais j'ai continué à signaler le problème et je pense que le message est passé. De l'apparence des choses mon «cousin» fait un «bon» emploi avec la LEAF Lovely.

NISSAN l'EV était mon produit coûteux (j'ai plein d'autres articles (certains grands) que j'ai choisi de «se souvient pas» est l'enregistrement j'ai essayé de remettre la liste des RH, mais personne n'en voulait tranquillement ... Combien de fois j'ai Cela dit au cours des 9 derniers mois?).

Maintenant, je pense que je peux parler de manque d'engagement à l'EV aujourd'hui. parce que c'est mon «La croyance intérieure» que la direction a changé de Nissan North America. En fait, je serais navré si elle n'en a pas. NISSAN est maintenant le faire pour 200 millions de moins alors je crois que la direction a changé. Personne ne me l'a dit officiellement.

Pour la petite histoire. Si Mark Stout devait m'appeler Je ne voudrais pas lui parler. Je suis allé dans d'autres pays du monde (3e) et ont rencontré des gens qui ont plus tard été accusés de crimes tels que la corruption et la torture. Instinctivement, je l'ai mis dans la même catégorie, car comme eux, il "apprécié" traiter les gens de façon inhumaine. Il aurait pu être bon pour moi. Au lieu de cela il a choisi de me terroriser et d'autres se sont impliqués en me faisant sentir "pas le bienvenu" dans cette communauté. J'ai même reçu un appel me disant "là où mon corps n'a pu être trouvée."

? Pourquoi était-Mark Stout inhumain?

Réponse: Parce que j'ai dit Tavares.


----------Original Message-----
Sent: Tue, Feb 16, 2010 4:40 pm

Mr. Tavares,

*****************
Last year I asked questions about the EV at NISSAN HQ and told  the car was "not important" and  "America does not want the
electric car"

??? why take America's money?

North America’s "Good Ole Boy" managements “commitment to the EV” Zelch!!!

To show you how motivated I was to get the word out, In June after I started this website I called a VP (the only one that I knew who genuinely "believed" in the EV at North America )   Funny to get him to talk to me on the phone I told his assistant that it's his "cousin"  and an emergency.     I asked him to look at my website. I told him people wanted Mr. Tavares to Fail and I was nervous about my emails. Then he told me I was "not" his cousin.  OMG!!!  How do I explain this ???  It was a cultural barrier,  yet I continued to tell of the problem and I think the message got through.  From the look of things my "cousin" is doing a "good" job with the Lovely LEAF.

NISSAN the EV was my big ticket item (I have plenty other items (some big) that I choose to “not recall”   for the record I did try to hand over a list to HR quietly but NOBODY wanted it…How many times have I said that in the last 9 months???).

Now I feel that I  can talk about lack of commitment to the EV today ,. because it’s my “Inner Belief” that management  has changed at NISSAN North America.  Actually I’d be heartbroken if it hasn’t.     NISSAN is now doing it for 200 million less so I believe management has changed.  Nobody has told me officially.

For the record.  If MARK STOUT were to call me I would not speak to him.  I’ve been to other countries (3rd world) and have met people who were later charged of crimes like corruption and torture.  Instinctively I put him in the same category because he like them “enjoyed” treating people in an inhumane way.   He could have been kind to me.  Instead he chose to terrorize me and got others involved making me feel “not welcome” in this community.  I even got a call telling me "where my body could be found".

???                 Why was Mark Stout inhumane?

Answer:        Because I told Tavares.





On Jan 25, 2011, at 1:59 PM, "Silverman, Mark" <msilverman@tennessean.com> wrote:

Oh my.

Sent from my iPhone

On Jan 25, 2011, at 1:00 PM, "sharynbovat@aol.com<mailto:sharynbovat@aol.com>" wrote:


This is starting to get ridiculas.    :) :)


-----Original Message-----
From: <mailto:sharynbovat@aol.com> sharynbovat@aol.com<mailto:sharynbovat@aol.com>
To: sharynbovat@aol.com<mailto:sharynbovat@aol.com>; info@consulfrance-atlanta.org<mailto:info@consulfrance-atlanta.org>; carole.scipion@diplomatie.gouv.fr<mailto:carole.scipion@diplomatie.gouv.fr>; clementine.bernon@diplomatie.gouv.fr<mailto:clementine.bernon@diplomatie.gouv.fr>; claire.collobert@diplomatie.gouv.fr<mailto:claire.collobert@diplomatie.gouv.fr>; <mailto:peggy.lemoyne@diplomatie.gouv.fr> peggy.lemoyne@diplomatie.gouv.fr<mailto:peggy.lemoyne@diplomatie.gouv.fr>
Sent: Tue, Jan 25, 2011 12:57 pm
Subject: Re: Nissan whistleblowers.... emails to & From Nissan.....

Bonjour French Consulate!!!

???  Can I have a meeting to discuss the Renault Three.

This is going to 30 reporters!!!!

Sharyn Bovat 615-415-6675
“Mr. Tavares & some Japanese board members did NOT want to create an EV “until” the technology was ready. They also did NOT want to make the move to Tennessee.” Sharyn Bovat

No comments:

Post a Comment